CLASA PREGATITOARE C, SCOALA NR. 55, BUCURESTI

Retrospectiva anului scolar 2013-2014

Posted on: 20 Septembrie 2014

Profitand de acest inceput de an scolar si de perioada de recapitulare a cunostintelor din clasa a III-a, va propun sa facem o retrospectiva a ultimelor activitati si evenimente din semestrul al doilea al clasei a III-a. Pentru ca formatul blogului nu-mi permite sa atasez albume intregi de fotografii, va rog sa dati click pe numele activitatilor de mai jos (scrise ingrosat, cu albastru). Veti fi directionati catre aplicatia Google Plus, unde am incarcat fotografiile copiilor.

Hawaiian Party – am confectionat ghirlande din popcorn in timp ce ascultam muzica hawaiiana. Am lucrat si ne-am distrat. Se poate observa cu usurinta din fotografii.🙂

DSC_0750

Personaje haioase – la lectia de educatie tehnologica am folosit baloane, aracet, markere si vata pentru a crea cele mai haioase personaje🙂

DSC_0771

Lectura in aer liber – o data cu venirea verii, am ales sa citim in aer liber – fie ca era in gradina scolii, fie in parculet – povestile si basmele ne-au devenit prietene de nadejde.

DSC_1109

Excursie Slanic Prahova – Cheia – pe 6 iunie 2014 ne-am bucurat de o zi superba in afara Bucurestiului. Am vizitat Manastirea Ghighiu, Salina Unirea, Lacul Miresei si Muntele de sare de la Slanic Prahova, apoi am admirat frumoasele peisaje mioritice spre Cheia, unde am poposit la Muzeul florilor de mina. A fost o zi extraordinara!🙂

DSC_1420

Asteptam cu nerabdare aventurile din clasa a IV-a!🙂

Lasă un răspuns

